Glavna dejstva o dejavnostih podjetja Desigual
Desigual je špansko podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 1984 na Ibizi. Ustanovila sta ga brata Christian Meyer in Thomas Meyer, ki je dejanski predsednik družbe. Thomas Meyer se je rodil v Švici. Želel si je ustvariti prihodnost, v kateri bi bili ljudje oblečeni na edinstven način. Njegov glavni cilj je bil oblikovanje oblačil, ki bi ljudem lahko zbujala pozitivna čustva.
Desigual je modna hiša in oblikuje oblačila in dodatke za ženske, moške in otroke. Zadnja kolekcija Desigual v Bags&more spletni trgovini vas čaka zato si oglejte letošnje barve, ki jih prinaša jesen.
Desigual je prisoten v 72 različnih državah z 200 lastnimi trgovinami. Desigualova modna oblačila je možno najti tudi v 7000 trgovinah z različnimi blagovnimi znamkami. Je modna hiša za katero je značilna stalna rast in neustavljiva mednarodna širitev. Internacionalizacija in inovacije so glavne smeri rasti. Njihove lastne trgovine imajo cilj ustvariti strankam edinstveno in pozitivno izkušnjo, poskušajo vzpodbuditi domišljijo in uporabljajo različne pisane barve tako, da bi se uporabniki lahko zabavali pri ustvarjanju alternativnih svetov. Nakup mora predstavljati užitek.
B. Etični izzivi, s katerimi se ukvarja ta družba.
Na njihovi korporativni spletni strani piše, da je “Desigual zasnovan na konceptu, da zabava in poslovanje nista le združljivi in komplementarni, temveč tudi potrebni.” Zato menimo, da je danes najpomembnejši etični izziv sposobnost vzdrževanja ravni trajnostne rasti (letna rast več kot 50%), ne da bi s tem ogrozili njihove etične vrednote.
Podobno je glede na njihovo neustavljivo mednarodno širitev pomembno, da vidimo, kako podjetje komunicira glede na etično razsežnost svojega poslovanja v državah, kjer že delujejo, in kako bodo to storili v tistih državah, v katere se že želijo še razširiti.
C. Zaradi česar ste prepričani, da je to podjetje resnično etično in zakaj ji zaupate?
Po našem mnenju je podjetje Desigual zaupanja vredna družba, zaradi njihovega delovanja v zadnjih letih. Mislimo, da je ta družba zelo dober primer, ki se pri svojem poslovanju držijo svojih besed. Zlasti je treba omeniti veliko zavezo med družbo in vsemi njihovimi zainteresiranimi stranmi.
Na primer, ena od značilnosti, ki opredeljujejo to podjetje, je njihov način dela. Konkretno, s svojim načinom poslovanja nakazujejo na zanimiv kompromis med zabavo in dobičkom, ki ga imenujejo “skrivnost desigualovega uspeha”. Tako družba skrbi za dobro počutje svojih zaposlenih z ustvarjanjem prijetnega delovnega okolja. Poleg tega, kot je v njihovem korporativnem sloganu izrecno navedeno: »Oblačimo ljudi, ne pa telesa«, družba poskuša izboljšati življenja ljudi, tako da jim nudi obleke, zaradi katerih se počutijo srečnejše.
Poleg tega menimo, da je etična razsežnost njihovih oglaševalskih akcij zelo navdušujoča. Njihovi oglasi prikazujejo primere netipičnega trženja, zaradi katerih se nekateri počutijo prepoznavni, kar ustvarja čudovito povezavo med družbo in kupci. Zato je zanimivo videti, kako je Desigual vzbudil te občutke pri svojih kupcih, tako da so si pridobili njihovo zaupanje in s tem ustvarili dobiček. Želimo poudariti naslednje oglase (vir: spletno mesto Youtube), ki so zelo dober primer, ki nakazujejo na to kako komunicirajo in spodbujajo svoj etični pristop v svoji poslovni strategiji:
D. Možni izzivi, s katerimi se družba sooča v prihodnosti, in kako mislite, da se lahko to podjetje izboljša.
Za podjetje Desigual, ki se še dalje razvija kot podjetje in nadaljuje s povečevanjem prodaje, ne da bi ogrozili svoj odnos s kupci, je to najtežji izziv.
Pomembno je, da Desigual še izboljša komunikacijo s strankami. Glede na njihovih način oglaševanja, ki je netipično in deluje na principu povezovanja s strankami, bi se morali vsi potencialni kupci zavedati prizadevanj podjetja, da v vsakem primeru deluje etično.
Nazadnje se mora družba truditi zagotoviti, da se zagotovijo primerni človeškimi pogoji v državah proizvodnje njihovih oblačič, saj podjetje Desigual proizvaja na Kitajskem in v Indiji. Prav tako bi morali prenesti sedež podjetja v državo, v katerem je bilo podjetje ustanovljeno – trenutno imajo sedež na Nizozemskem.